onsdag den 26. november 2014

Kendte der har fejlet


Jeg elsker at se programmet Hvem vil være millionær?

Der er efterhånden en del kendte, der har været med i det program.
Jeg husker dengang, hvor Niarn og en anden rapper var med, hvor de svarede forkert på det første spørgsmål.
Men der er også andre kendte, der har været uheldige, hvor de svarede forkert og endte med at få 5000kr. med hjem. Bl.a. har Anders Breinholt og Michael Meyerheim gået hjem med 5000kr.
Anders Breinholt har været med i programmet to gange og begge gange, der gik han hjem med 5000kr. Anden gang at han gik hjem med 5000kr. der var det sammen med Søren Malling.

Jeg har tit tænkt på, at jeg gerne ville være med i det program.
Jeg er ikke så god til alt det med musik og kendte, men jeg kan da nogen af de andre spørgsmål, som der bliver stillet i programmet.
Hvis jeg skulle tage en med, så ville jeg enten tage min oldemor med. Hun ved mange ting, og jeg tror, at hun vil kunne svare på mange af de spørgsmål omkring, hvor noget ligger henne osv.
Eller ville jeg tage Casper med, fordi han ved en helt masse. Han kan ofte svare på de spørgsmål, som jeg ikke kan svare på. Eller ville jeg tage min søster med. Hun kan alt om de kendte. Hvem de forskellige kendte er, og hvem der har været med i hvilke film osv.
Så jeg ville være i tvivl, om hvem jeg skulle tage med, hvis jeg skulle med i det program.

Hvis du skulle med i Hvem vil være millionær? hvem ville du så tage med(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar