fredag den 7. november 2014

Hvad nu hvis - om unge med OCD


I torsdags udkom bogen Hvad nu hvis... - om unge med OCD af Per Straarup Søndergaard.
Den bog er jeg og Casper med i, hvor jeg fortæller om det at have OCD, og Casper fortæller om, hvordan det er at have en kæreste, der har OCD.
Min tvillingsøster, Kamilla er også med i den, hvor hun også fortæller om, hvordan det er at have OCD.











Det er de billeder fra bogen af mig og Casper.
Jeg er meget stolt af at være med i denne bog.
Jeg synes, at det er vigtigt at brede kendskabet til psykiske sygdomme.
Jeg er glad for, at jeg og Casper har kunne dele vores historie, og at vi blev valgt til at være med.
Det var ikke så hårdt for mig at sidde og fortælle min historie til forfatteren Per, men det var hårdt for mig at få taget billeder af fotografen. Måske var det, fordi at jeg der skulle være på på en anden måde.

Jeg synes også, at det er fedt, at både jeg, Casper og Kamilla er med i den samme bog.

Bogen kan bl.a. købes på Turbine, Saxo.com, Plusbog, Bog&ide og Arnold Busck.
Den kan også købes andre steder, men det var bare lige nogen af de steder, som den kan købes(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar