søndag den 2. november 2014

Er det mon øreproppernes skyld?


Hvor er jeg bare træt lige nu.
Men jeg kan ikke ligge og slappe af, da jeg skal have lavet en historieopgave færdig.
Den skal nemlig afleveres i aften. Jeg mangler stadigvæk ca. 5 sider.
Så jeg må snart i gang med at lave videre på den.

Der er kun ca. en måned til, at jeg skal til eksamen i skriftlig dansk og i skriftlig engelsk.
Inden jeg får set mig om, så sidder jeg inde til den skriftlige eksamen.
Tiden går virkelig bare så hurtigt for tiden.

Jeg er igen inde i en dårlig periode med at kunne sove.
Jeg var ellers lige kommet ind i en god periode, men nu er jeg så inde i en dårlig periode igen.
Jeg har svært ved at sove, og nogen nætter ligger jeg vågen i over en time.
Jeg ved ikke, om det er, fordi jeg ikke har sovet med ørepropper i en uges tid, fordi jeg har ikke flere. Jeg skal have købt nogen nye. De ørepropper jeg bruger, dem må man kun bruge højst 5 gange.
Men jeg synes, at jeg sov bedre, da jeg sov med ørepropper.
Jeg må få bestilt nogen her om lidt, fordi har i den sidste uge tænkt på det flere gange, at jeg skal have købt nogen.
Jeg håber, at jeg snart begynder at sove bedre.

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar