torsdag den 27. november 2014

En vinder er fundet


Jeg har nu fundet en vinder af min give away med nogen godbidder til hunde.

Først vil jeg gerne sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at være med.
Det var rigtig dejligt at læse jeres kommentarer med, hvem I ville give godbidderne til, hvis I vandt.

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 11, som er Marianne og hendes hund, Buller.
STORT tillykke med at I har vundet.
Jeg har sendt en mail til dig.

Lige en lille påmindelse. Det er vigtigt, at I husker enten at skrive et link til jeres blog eller jeres mail, når I deltager i mine give aways. Denne gang trak jeg desværre en, der ikke havde skrevet nogen af delene, og det er rigtig ærgerligt, når det sker.
Jeg ville bare lige sige det til næste gang.

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at deltage(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar