torsdag den 6. november 2014

Dryp dryp dryp dryp


Dryp dryp dryp dryp, sådan siger det hos os, når vi går udenfor.
Vejret er gråt og trist. Det regnede meget af dagen i går.
I dag er alting vådt udenfor. Det drypper ned fra træerne.
Bladene er begyndt at falde ned fra træerne. Der ligger våde blade på fortovene.
Efteråret er rigtig kommet.

Jeg kan også godt mærke, at når jeg og Fox går tur om morgnen, at det er blevet koldere.
Jeg skal nok snart til at have hue og handsker på, når jeg er ude at gå den lange tur sammen med Fox om morgnen.

Jeg vil gerne ud en af dagene og få taget nogen efterårs billeder med mit kamera.
Jeg har nogen af foråret og sommeren, så jeg vil også gerne have nogen billeder af efteråret og dens smukke farver(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar