onsdag den 19. november 2014

Angst for eksamen


Jeg har nu fået alle datoerne på mine eksamener, som jeg skal til her i december.
Jeg er generelt nervøs ved alle eksamenerne, men det er specielt ved de to skriftlige, at min angst kommer frem.
At jeg skal sidde i et rum med mange andre mennesker. Mennesker jeg ikke kender.
At der er helt stille udover klapren fra tastaturet på folks computere.

Når jeg tænker på, om folk trækker vejret højt eller om folk snøfter meget, så kommer angsten frem.
Så bliver jeg nervøs. Har mest lyst til ikke at tage derop, men det kunne jeg dog ikke finde på. Fordi jeg skal have den eksamen.
Min skriftlig engelsk ligger lige dagen efter min skriftlig dansk.
Det bliver hårdt. Jeg glæder mig virkelig ikke.

Man må ikke høre musik i ørerne. Men jeg har tænkt mig at tage ørepropperne i ørerne. Så hører jeg ikke folks vejrtrækning og snøften. Det beroligere mig en lille smule, men så bliver jeg nervøs, fordi er det ikke pinligt, at jeg skal have ørepropper i? Hvad siger de andre?
Men det kan jeg egentlig skide hul i, fordi jeg skal ikke se dem igen, og jeg har det bedst med at have ørepropper i. Men alligevel tænker jeg over det.

Jeg er meget nervøs. Og det er ikke for selve opgaverne, at jeg er nervøs for.
Det er det at skulle være i et rum med en masse andre.
Jeg prøver ikke at tænke for meget over det, fordi så kommer angsten endnu mere frem:/

Kram Heidi:/ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar