søndag den 26. oktober 2014

Snart i november


Her om lidt skal jeg og Casper ud til et boligmesse.
Jeg har ikke været der før, så det bliver spændende at se, hvad det er for noget(:

Ellers står dagen på ren afslapning. Det har jeg også brug for.
Jeg synes, at der har været så meget det sidste lange stykke tid.
Casper har arbejdet en del, og det skal han også i den uge, der kommer nu.
Han skal arbejde i weekenden, og så har han fri tirsdag og torsdag, men tirsdag skal han til kursus, så fri har han egentlig ikke den dag.

Jeg synes, at tiden går så hurtig for tiden. Inden jeg ser mig om, så er det pludselig weekend igen, og så starter der en ny uge.
Jeg synes, at månederne i dette år er gået utrolig hurtige. Undtagen april den synes jeg gik lidt langsom.
Men ellers synes jeg, at tiden er gået hurtig. Vi er snart i november.
Det har jeg svært ved at forstå, fordi tiden går så hurtig.

Har I forresten husket at deltage i min give away, hvor man kan vinde en dvd film?
Ellers kan I finde den lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar