søndag den 5. oktober 2014

Lyserød Lørdag


I går var jeg, Casper og Fox til Lyserød Lørdag, hvor vi mødtes med en masse andre hunde og deres ejere, hvor vi startede ud med et fælles billede, og bagefter gik vi en tur.
Efter gåturen var der lidt kage og en sodavand til os hver og en goodiebag til hver hund.

Fox fik udover sin goodiebag en pose med noget foder/godbidder, da vi var blandt de 25 første, der havde tilmeldt sig arrangementet.

Udover det havde jeg været så heldig at vinde en goodiebag på det arrangements facebookside, som var sponsoreret af Maxi Zoo.
Så Fox var heldig og fik en del ting med.
Og vi fik også en lyserød hundesnor, så vi kunne have en lyserød snor på på gåturen.

Af lyserødt havde jeg en lyserød sløjfe i håret.





Jeg ved godt, at sløjfen vender den forkerte vej, men det gik jeg rettet bagefter



Fox til Lyserød Lørdag med sin fine lyserøde hundesnor

Det var et rigtig godt og hyggeligt arrangement.
Sidste år var vi 125 tilmeldte i alt med både mennesker og hunde.
I år var vi i alt 192.
Sidste år fik vi samlet lidt over 7000kr. sammen.
I år fik vi samlet over 18000kr. sammen.
Vi betalte hver 50kr. pr. snude.
Samt man kunne byde på ting på en auktion til arrangementet, som var sponsoreret af hjemmesider og butikker.

Det var så hyggeligt. Og så var det bare så skønt at se så mange hunde på en gang.
Fox fik også snakket med nogen hunde i går(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar