søndag den 12. oktober 2014

Lille Bumle


I går besøgte vi Caspers forældre, og der fik jeg sagt hej til min lille Bummer.
Altså Bumle. Det er vores Nala, der er mor til ham.
Det kan man ikke rigtig se med farverne, størrelsen og pelsen, men Bumles far er en norsk skovkat, så han ligner meget ham.

Men jeg kan godt se noget af vores Nala i Bumle.
Bla. personligheden. De er begge så utrolig madglad.
Det har Bumle været lige fra, da han var en lille killing.







Samtidig minder han mig om Freja.
Som vi mistede, da hun var 8 måneder.
De var søskende.
Freja havde ikke den lange pels som Bumle.
Hun havde Nalas korte pels, men farverne var de samme.
Så når jeg kigger på Bumle, så kan jeg se så meget af Freja i ham.
Nogen gange er det, som om at jeg står og ser på Freja.
Bumle og Lille Nala, som også er søskende, de minder meget om hinanden med pelstypen.
Ikke med farverne men de har begge den norske skovkats pels.
Samtidig minder de om hinanden i ansigterne.
Lille Nala ligner tilgengæld vores Nala i farverne men ikke i pelstypen.
Men der kan man også se i ansigtet, at de minder om hinanden.

De alle fire minder om hinanden i ansigtet på hver deres måde.
Han er sådan en smuk kat. Han har en stor og flot pels.
Det kan være lidt svært at se på billederne her.
Men han er en utrolig stor kat med en stor pels.
Men han vil altid være min lille Bummer, fordi vi har haft fra, da han blev født(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar