søndag den 19. oktober 2014

Lidt om vintage


Jeg har fundet en hjemmeside, der handler om Vintage
Det er en virkelig lækker hjemmeside.

Der er inspirationer til, hvordan man kan designe sit hjem, der er DIY og gode råd og mange andre ting.

Jeg synes, at det er spændende at læse om, hvordan man kan pynte sit hjem med vintage.
Fx har de en artikel om, hvordan man kan pynte sit hjem op til jul med vintage.

Det er helt klart en hjemmeside, jeg kan anbefale, hvis man kan lide vintage, indretning og DIY osv.

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Meget lækker hjemmeside, tak for tippet :-)
    Du er så sød til at tippe sådanne gode ting.

    Jeg er selv til meget vintage, gården er fyldt med det og vi holder også vintage jul, så det var lige mig. Tak!

    Hilsner fra Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. 1000 tak(:
      Jeg er glad for, at du kunne bruge mit tip om hjemmesiden(:

      Slet