tirsdag den 21. oktober 2014

Lidt hygge til hjemmet


Jeg kan godt lide at kigge på ting til hjemmet på nettet.
Vi har godt nok ikke plads til så mange flere møbler, men dem kigger jeg stadigvæk på, fordi så får jeg inspiration til, når vi om nogen år har tænkt os at flytte i en andelsbolig.
Jeg kan også godt lide at kigge på tilbehør til hjemmet.

Jeg har lige siddet og kigget på Tæpper på Ilvas hjemmeside.

Jeg fandt et tæppe, som minder lidt om nogen, som jeg havde på mit værelse, da jeg boede hjemme.



Jeg havde på hver side af min seng et tæppe liggende på gulvet.
Dette tæppe minder lidt om dem, jeg havde.

Det så rigtig godt ud, at der lå sådan et tæppe på hver side af sengen.

Jeg tænker, at det også vil se godt ud med sådan et tæppe ude i en gang fx.
Denne form for tæppe hedder et kluddetæppe.

Jeg synes, at det er en fin detalje til ens hjem, og det kan hurtigt gøre hjemmet hyggeligt(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar