tirsdag den 28. oktober 2014

Lidt facts om mig


Her kommer endnu et indlæg med nogen facts om mig.
Jeg synes selv, at det er rigtig sjovt at lave dem.
Jeg bruger ofte noget tid på at tænke over, hvilke facts jeg kan bruge i mit indlæg.
Jeg synes, at det er sjovt at gå og tænke på hvilke facts, jeg kan bruge(:
Så her kommer lige nogen facts om mig, så I kan lære mig endnu bedre at kende.

Jeg ligger altid min mobil med skærmen ned ad, når jeg ligger den på fx sofaen.
Det er en vane, jeg har haft i mange år. Så når jeg fx låner min oldemors fastnettelefon, som er trådløs, så ligger jeg automatisk den med skærmen ned ad på bordet, når jeg er færdig med den.

Når jeg sidder i vores sofa, så sidder jeg både med en pude bag nakken, i ryggen og ved min ene arm, så den kan støtte sig op af puden.
Jeg får ondt i ryggen, nakken og armen uden at have en pude liggende der.

Jeg kan til tider været ret genert. Specielt overfor voksne.

Jeg kan til tider være ret nærig.

Jeg elsker, når jeg har fundet en ny god serie at se i fjernsynet.

Jeg har let ved at føle mig stresset.

På min seng ligger jeg altid ovenpå en dyne, fordi ellers får jeg ondt i ryggen.

Når jeg er ved min mor, så ligger jeg oven på to dyner, fordi den seng er hårdere end vores egen.

Jeg og min søster sender nogen gange smser til hinanden, som er til hinandens hunde.
Som fx. Fifi der skriver en sms til Fox.

Det er ikke hverdag, at jeg går med makeup.

Jeg bruger aldrig voks eller hårlak til mit hår.

Det var lige lidt facts om mig.

Er der nogen ting, vi har tilfælles(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar