fredag den 17. oktober 2014

En vinder er fundet


Så har jeg fundet en vinder af min give away med nogen lækre godbidder til katte.
Først vil jeg sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at deltage.

Hvor var det bare dejligt at læse jeres kommentarer med, hvem I ville give godbidderne til, hvis I vandt(:
Jeg er rigtig glad for, at der har været så stor opbakning for mine give aways med godbidder til hunde og godbidder til katte.
Der vil helt klart begynde at komme nogen flere give aways, hvor præmien er til ens dyr(:

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 19, og der gemmer Bobber Lopper sig bag, som vil give godbidderne til sin venindes kat.
STORT tillykke til dig og din venindes kat(:
Jeg håber, at din venindes kat bliver glad for dem.
Jeg har sendt en mail til dig.

Endnu en gang 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at være med.
Husk at jeg stadigvæk har en give away kørende, hvor man kan vinde en dvd film.
I finder give awayen ude i venstre side af min blog.

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar