torsdag den 2. oktober 2014

En god dansk serie


Jeg og Casper har lån den danske serie Borgen sæson 1 af Caspers mor.
Da serien startede troede jeg ikke, at det var noget for mig, fordi jeg slet ikke går op i politik.
Jeg synes, det er så kedeligt at snakke, se og høre om politik.
Men jeg havde hørt gode ting om den serie, og nu når Caspers mor havde den, så kunne vi lige så godt prøve at se den.



Billedet er godt nok af sæson 3, men vi er kun ved sæson 1, men det var lige dette billede, som jeg valgte at bruge

Hvor er den serie bare god.
Jeg er vild med den, og det var jeg allerede efter første afsnit.
Jeg elsker generelt danske serier, men jeg troede måske, at jeg ville synes, at denne serie var kedelig nu, når det handlede om politik.
Men det er den slet ikke.
Sidste Babett Knudsen spiller så ufatteligt godt. Hun passer rigtig godt til den rolle.
Hende har jeg altid godt kunne lide(:

Caspers mor har heldigvis alle 3 sæsoner, så det er lækkert, at vi kan låne dem af hende(:

Har I set den, og hvad synes I om den(:?

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar