fredag den 19. september 2014

Søvn, tekniske problemer og lektier i weekenden


I nat har jeg endelig sovet godt.
Jeg har ikke været særlig meget vågen i nat, og de gange hvor jeg vågnede, der faldt jeg hurtig i søvn igen(:
Jeg sov også længe her til morgen.
Det er dejligt endelig at have sovet godt.
Jeg har nemlig haft nogen nætter, hvor jeg ikke har fået sovet særlig meget.

Hvor er vejret bare begyndt at blive godt igen.
Man skulle ikke tro, at vi var inde i efteråret.
Men det er kun dejligt, at der er godt vejr inden efteråret for alvor begynder at komme(:

Jeg har stadig tit problemer med skolen og deres system.
Den ene dag kunne jeg ikke komme ind på selve siden.
I går kunne jeg ikke få afleveret min aflevering.
Det med at jeg ikke kan få en aflevering afleveret, det problem synes jeg ofte, at jeg støder på.
I dansk er der tit nogen links til nogen tekster eller programmer, der ikke virker.
Det er virkelig træls, at der her i det nye skoleår allerede har været så mange tekniske problemer:(

I weekenden skal Casper arbejde. Det er øv.
Men han havde heldigvis fri det meste af i onsdags og hele dagen i går(:
Så i weekenden skal jeg bare have lavet en masse lektier.
Det kan jeg lige så godt bruge tiden på, nu når Casper skal arbejde der.

En ting jeg godt kan lide at bruge tiden på, når Casper er på arbejde, det er at sidde og kigge på Hundeartikler og katteartikler.
Det kan jeg godt bruge lang tid på.
Jeg elsker at finde nye hjemmesider med dyreartikler men også at kigge på de hjemmesider, som jeg i forvejen kender for at se, om de har fået et nyt udvalg eller har nogen gode tilbud osv.

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar