fredag den 26. september 2014

Mad jeg ikke kan lide #2


Mit indlæg hvor jeg fortalte om hvilket mad, jeg ikke kan lide, det var ret populært blandt mine sidevisninger, så jeg har tænkt de sidste par dage på, at jeg ville lave sådan et indlæg igen.

Du kan se mit første indlæg Her

I mit første indlæg var det mad, som jeg aldrig har kunne lide, og som jeg stadigvæk ikke kan lide.
I dette indlæg er det lidt blandet. Det er både mad, som jeg aldrig har kunne lide, og mad som jeg førhen har kunne lide, men som jeg ikke kan lide mere.

Mad jeg ikke kan lide:

Grøn peberfrugt
Varm peberfrugt
Svensk pølseret
Øllebrød
Blåbær ( Kan ikke lide at spise dem alene uden noget til, men kan godt lide det i fx. en dessert.)
Hindbær ( Kan ikke lide at spise dem alene uden noget til, men kan godt lide det i fx. en dessert.)
Kold leverpostej
Citronfromage
Asier
Nuggets
Røde pølser
Grønne æbler

Det var lige lidt mere mad, som jeg ikke kan lide.
Er der nogen af de samme ting, som du ikke kan lide?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar