fredag den 19. september 2014

Hjælp til at huske ens planer


Når jeg har mange ting i hovedet med aftaler, som når jeg skal til lægen eller øjenlægen osv.
Så kan det godt blive svært for mig at huske alle tingene i hovedet efterhånden.
Også selvom jeg har små papirer i pungen med, at jeg skal til lægen den og den dato.
Jeg føler, at jeg ikke har noget overblik, når jeg bare har de små sedler liggende i pungen.

Derfor bruger jeg en kalender til at skrive aftaler ned i.
Der findes mange forskellige slags kalendere, man kan bruge.

Staples Direct har et stort udvalg af kalendere.
De har både Kæmpe kalender, Blokkalender, Spiralkalender, Bordkalender og Timekalender og mange andre forskellige kalendere.



Jeg synes, at det er et stort udvalg, at de har af kalendere.
Man kan helt sikkert finde en kalender, der passer til en selv.
Om det så er en, man skal kunne have med i tasken, hængende på kontoret eller at have stående på bordet, så kan man helt sikkert finde det derinde(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar