tirsdag den 30. september 2014

Giv din støtte til Inges Kattehjem


Jeg har i noget tid tænkt på, at jeg vil til at lave nogen indlæg, hvor jeg skriver i hvert indlæg om, hvordan man kan støtte Inges Kattehjem.

Der er nemlig flere forskellige måder, man kan støtte dem på.
Så der vil komme nogen indlæg omkring det sådan løbende.



Jeg støtter selv Inges Kattehjem på forskellige måder.
Det vil jeg også fortælle lidt om i de forskellige indlæg.

Jeg går meget op i at støtte dyreorganisationer.
Dyr står mit hjerte meget nært, og derfor betyder det også meget for mig at hjælpe,
hvor jeg kan.
Det er ikke altid kun med at betale et bestemt beløb om måneden, at man kan støtte dem.

Jeg vil starte med at lave indlæg omkring, hvordan man kan støtte Inges Kattehjem.
Jeg tænker, at når jeg har lavet disse indlæg om Inges Kattehjem, at jeg så vil fortælle om nogen af de andre dyreorganisationer.

Jeg håber i hvert fald, at I vil tage godt imod disse indlæg(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar