fredag den 5. september 2014

En hyggelig aften med nogen venner


I går aftes var jeg og Casper ude at spise på Flammen med nogen af vores gode venner.
Det er dem, der har Fox' kæreste Nicka, og det er også dem, der skal passe Fox, mens vi er på minicruise.

Det var rigtig hyggeligt at være ude at spise med dem.
Det er dejligt, at vi er blevet så gode venner med dem(:

Der var til at starte med ret mange derinde at spise, så vi stod og ventede i noget tid på en tjener, selvom vi havde bestilt bord.
Men jeg synes egentlig altid, at de er lidt langsom om at vise en hen til ens bord.
Men det er også lige meget.
Det var i hvert fald rigtig hyggeligt.

Vi fik snakket om alt muligt. Bla. når de skal passe lille Fox.
Jeg har så svært ved at efterlade ham, når vi skal på minicruise, fordi vi er vant til altid at have Fox med os, men jeg ved, at der bliver passet rigtig godt på ham, og så har han også Nicka at lege med og være sammen med(:

Men det bliver hårdt. De skal også passe kattene. Men der ved jeg, at Simba og Nala før er blevet passet, og de virker ikke deprimeret, som Fox før har gjort.
Men det betyder utrolig meget for mig, at de vil passe vores små babyer(:

Jeg må heller komme i gang med lektierne. De kalder vist på mig(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar