tirsdag den 19. august 2014

Post til Fox


Fox har været så heldig at modtage en pakke fra hans yndlings hjemmeside Smartdog

Jeg har flere gange fortalt om Smartdog her på bloggen.
Jeg elsker deres store udvalg af ting til hunde.
Jeg har købt godbidder derinde til Fox flere gange(:



Fox modtog en GREEN Mini - Aktiveringslegetøj og foderskål

Udover den var der nogen godbidder og gnavestænger til ham.
Dem blev han rigtig glad for(:

En Green Mini - Aktiveringslegetøj og foderskål er både et aktiveringslegetøj, så ens hund kan blive stimuleret mentalt.
Men det kan også bruges til foderskål, hvis ens hund spiser meget hurtigt, så er det en god måde at få ens hund til at spise langsommere på, fordi den nu skal kæmpe lidt for at få maden op.

Jeg var meget spændt på, hvad Fox ville sige til den, fordi Fox elsker at træne og at lære nye tricks, men jeg var lidt i tvivl, om han gad sådan et aktiveringslegetøj.



Vi puttede nogen af hans yndlings godbidder i, og han gik straks i gang med at prøve at få dem op.
Han var så dygtig, og han vidste med det samme, hvad han skulle gøre.





Fox har det med at spise hans yndlings godbidder meget hurtigt, men med denne er så skal han kæmpe lidt for dem og så bruger han lidt tid på det.
Samtidig bliver han mentalt stimuleret.

Vi har brugt den meget siden, at vi fik den(:

Jeg ville prøve at bruge den på Nala, fordi jeg havde forstillet mig, at hun ville være god til at bruge den, fordi hun er så glad for mad, at jeg tænkte, at hun ville gøre hvad som helst, men hun kiggede kort ned på den, og så gik hun.
Jeg ville ikke engang prøve med Simba, fordi jeg ved, hvor doven han er, når jeg leger med ham med en drillepind.
Men nu er den også til hunde, men jeg ville bare prøve at se, om Simba og Nala var interesseret i den, men det var de ikke.

Men det er Fox til gengæld. Jeg tror heller ikke, at han ville lade dem komme i nærheden af den, hvis hans yndlings godbidder var i den.

Jeg og Fox kan helt sikkert anbefale dette aktiveringslegetøj og foderbræt.

I kan lige nu få 10% på sådan et aktiveringslegetøj og foderbræt, som Fox har.
Den Fox har er til små hunde, men de har også en til de lidt større hunde.
I kan få 10% rabat på begge to.

I finder Green Mini til de små hunde lige Her og Green til de store hunde lige Her

I får 10% rabat ved at skrive koden: green10
Koden gælder til den 1 oktober 2014.

Smartdog har også en facebookside, hvor de fortæller om, når de har fri fragt, tilbud, nye produkter, konkurrencer osv.
I finder deres facebookside lige Her

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar