onsdag den 20. august 2014

Mine problemer med mine øjne


Som jeg før har nævnt, så driller mine øjne mig for tiden.
Jeg har heldigvis fået en tid ved en øjenlæge i starten af september,
men det er stadigvæk lang tid at vente, når man har problemer med sine øjne, synes jeg.

Jeg var jo ved optikeren, og han mente, at mit syn var sløret pga. de kontaktlinser, som jeg bruger, og at det ville blive bedre, når jeg fik skiftet over til en anden type kontaktlinse.
Men efterfølgende synes jeg, at mit syn er blevet lidt mere sløret.

Nogen dage er det kun mit syn på højre øje, der er sløret. Ligesom hvis man står og skal have briller.
Nogen dage er det begge øjne. Nogen dage gør det ondt i mit højre øje.
Når det gør ondt i mit øje, så har jeg meget solbriller på, når jeg sidder i bilen, fordi solen generer mit øje.
Ude i siderne af begge mine øjne der er de lidt røde.
Det er ikke noget, man kan se, hvis man bare står og snakker med mig, men hvis man går tæt på, så kan man se det.
Jeg har fortalt øjenlægen dette. Så han ved det godt.

Det er træls, at jeg nogen dage føler, at jeg ikke kan se tydeligt og klart.
Når synet på begge øjne bliver lidt sløret, så er det virkelig træls.
Jeg tager tit mine kontaktlinser ud og renser dem og putter dem i igen i håbet om,
at det vil hjælpe, men det gør det aldrig.

Jeg venter stadigvæk på de kontaktlinser. Dem har jeg ikke modtaget endnu.
Jeg har tænkt mig at ringe til dem og høre, om de har glemt mig.

Heldigvis er det ikke flere måneder, jeg skal vente på at komme til øjenlægen, men der er stadigvæk lang tid til.
Det kan godt være, at mit syn er sløret pga. kontaktlinsen er begyndt at sætte sine spor.
Men jeg vil være helt sikker på, at der ikke er noget andet galt med mine øjne.

Men det er træls, at mine øjne driller sådan.
Men der er ikke andet for end at vente til, at jeg skal til øjenlægen(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar