onsdag den 6. august 2014

Læs min historie


I dag har jeg et indlæg på bloggen Fit 4 Livin'
Danica som har bloggen har et tema, hvor hun gør opmærksom på bla. psykiske sygdomme, hvor bloggere fortæller deres historie.

Jeg fortæller i mit indlæg min historie om at være pårørende til en med OCD.
Jeg lider selv af OCD, men det gør min tvillingsøster, Kamilla også.
Kamilla fik det, da vi var 14 år.



I kan se mit indlæg, hvor jeg fortæller min historie lige Her

Jeg synes, at det er vigtigt, at man får mere fokus på, hvordan det er som pårørende at stå på sidelinjen og se, at en man holder af er syg, så derfor har jeg valgt at fortælle min historie på Danicas blog(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. TAK! Jeg er glad for, at du også fortæller, hvordan det er at være pårørende. Jeg er selv pårørende, og det fandeme hårdt! Min mor er syg, og det er meget hårdt i perioder, men heldigvis er der også gode perioder :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er glad for, at du kan lide mit indlæg.
      Det er jeg ked af at høre:(
      Men er glad for at høre, at det heldigvis også er nogen gode perioder(:

      Slet