fredag den 29. august 2014

En vinder er fundet


Så har jeg fundet en vinder af min give away med nogen næsestrips, som er til at fjerne hudorme med.
Først vil jeg sige 1000 tak til alle jer, der havde lyst til at være med(:

Jeg har brugt random.org til at finde en vinder med.
Det blev nr. 3, og der gemmer Kamilla sig bag med bloggen Kærlighed, shopping, tøse ting
STORT tillykke med at du har vundet(:
Jeg har sendt en mail til dig.

Lige en lille ekstra info så husk nu, at når I deltager i mine give aways at få skrevet enten link til jeres blog eller jeres mail, fordi jeg havde først trukket en anden vinder, men der var ikke opgivet nogen af delene, så jeg blev nødt til at trække en ny.
Jeg siger det bare, fordi det er ærgerligt ikke at vinde, fordi man ikke lige har skrevet link til ens blog eller ens mail.

Endnu en gang 1000 tak fordi I havde lyst til at være med i min give away(:

Kram Heidi(: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar