onsdag den 9. juli 2014

En dårlig mandag


Mandags var ikke en særlig god dag for mig, da jeg havde mange tvangstanker og tvangshandlinger.
Jeg hader, når jeg har sådan en dag, hvor jeg ikke kan styre det, hvor jeg bare laver tvangshandlinger flere gange. Jeg hader det, fordi når jeg først er kommet i gang, så har jeg svært ved at styre det med ikke at gøre det flere gange.

Mit hoved prøver at snyde mig.
Det prøver at fortælle mig, at tvangshandlingerne ikke er blevet udført ordentligt nok, så jeg skal lave dem om.

I mandags sov jeg meget, fordi jeg lavede så mange tvangshandlinger. Jeg brugte nok ca. 2 timer på det. Udover de andre tvangshandlinger jeg skal lave hver dag. Normalt bruger jeg ca. 30 min.
Jeg lå i sengen det meste af dagen. Jeg orkede virkelig ikke noget.
Jeg lå bare og ventede på, at Casper skulle komme hjem.

I går og i dag har jeg det heldigvis bedre. Men mandag var en rigtig hård dag for mig:(


Jeg prøver ikke at tænke på mandag mere, fordi jeg bliver trist og ked af det ved tanken om, hvor dårlig mandag var.

Kram Heidi:(

Ingen kommentarer:

Send en kommentar