lørdag den 12. juli 2014

Billige ballerinaer


I denne weekend har jeg fået købt mig 2 nye par ballerinaer, og begge var på tilbud.

Jeg har begge par i forvejen. Men da jeg har let ved at slide mine ballerinaer op, så kan jeg altid bruge nogen flere. Og når de så var på tilbud.

I Føtex har de i går, i dag og i morgen 40% på alt tekstil. Undtagen nogen mærker som Bjørn Borg, Nike osv.

Men der købte jeg disse fine ballerinaer, som jeg gav 59,4kr. for. Ja underligt beløb, men det var 40% af 99kr.



Disse har jeg i forvejen, men dem jeg har i forvejen, de er bare blå.
Jeg synes, at de er så søde.

Det andet par jeg købte, det var i Bilka. De var sat ned til 30kr. Jeg kan ikke lige huske, om de rigtig kostede 80kr.



Dem her har jeg i forvejen i sorte og i denne farve. Så nu har jeg to i denne farve, men jeg regner med, at jeg gemmer dem, indtil de andre er slidt op.
Disse ballerinaer kan godt i starten klemme/gnave lidt, men jeg bruger dem altid i starten kun lige til at gå ud og lufte Fox eller tømme postkassen med, fordi så begynder de at gnave mindre og mindre, og jeg får ikke så ondt i fødderne, som hvis jeg nu gik med dem i flere timer.

Det var dejligt at få nogen billige ballerinaer(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar