mandag den 16. juni 2014

Lidt nyt til skabet


I dag var jeg ude for at lede efter noget nyt nattøj.
Jeg kan godt lide at sove i en big-shirt.

Pga. min OCD så er jeg meget besværlig omkring det med nattøj, så når jeg finder noget nattøj, jeg godt kan lide, så køber jeg også flere af det samme stykke tøj.

Jeg var både i Bilka, H&M og til sidst i Føtex.
I Føtex fandt jeg en rigtig fin big-shirt.

Jeg købte 3 af den, da jeg jo kun kan bruge den samme.
Fx var der en næsten magen til den, jeg købte, men den kunne jeg ikke købe, fordi det sagde mit hoved, og jeg var bange for, at jeg blev nødt til at lave tvangshandlinger osv.

Men jeg synes, at de er rigtig fine, dem jeg købte dem(:


Jeg tog kun billede af den ene, eftersom de to andre er magen til denne.



Synes, det ser fint ud med blomsterne, sommerfuglene og teksten.
Der er også nogen små sten på trøjen.

De kostede 80kr. stykket.
Det synes jeg var billigt(:

Jeg er rigtig glad for mine nye big-shirts.
Selvom de er ens.
Jeg er nok bare ikke sådan en, der går op i at sove i noget sexet nattøj.
Det føler jeg mig altså ikke godt tilpas i.
Jeg har altid elsket at sove i big-shirts.

En gang sov jeg i pyjamas, og så har jeg også sovet i en top og bokseshorts, og en t-shirt og bokseshorts.

Hvad sover du i(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar