tirsdag den 10. juni 2014

Lidt fra Instagram


Jeg er blevet helt afhængig af Instagram.
Jeg elsker at ligge og kigge på andres profiler med deres billeder.
Jeg kan selvfølgelig godt lide at kigge på billeder af dyr.
Jeg kan også godt lide at kigge på billeder af kager, hvor folk virkelig er dygtige til det, og det samme med cupcakes. Jeg kan også godt lide at kigge på mærkevare ting som Louis Vuiton, Chanel, Gucci osv.
Men jeg nyder også at kigge på billeder af naturen og en masse andre ting.
Det er et bredt område, jeg godt kan lide at kigge på billeder af.



Jeg bruger det også til selv at dele mine egne billeder(:
Her har jeg lavet en lille collage med nogen af de billeder, som jeg har postet på Instagram.
Jeg lægger også en del billeder op af vores 3 skønne babyer(:
Dem tager jeg en del billeder af nemlig(:

På Instagram hedder jeg dyregladpige
I skal være mere end velkommen til at kigge forbi min profil og hilse på(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar