søndag den 8. juni 2014

Last summer


Jeg elsker at kigge på billeder og tænke tilbage på nogen gode minder.

Jeg har lige kigget billeder igennem fra, da jeg og Casper var med min mor, min daværende stedfar og lillesøster sidste år.

Her kommer nogen billeder fra sidste år, da vi var i sommerhus.



Mig og Vaks en aften ved stranden.



Vi spillede minigolf ved West Coast Minigolf, som er Nordeuropas største minigolf anlæg.



Vi fik spist lækkert is i en af de byer, vi besøgte.


Jeg kom tilbage et til sted, jeg en gang havde været for over 10 år siden, hvor jeg havde dryppet lys mange gange som barn. Der fik jeg dryppet lys igen. Men bare det at se stedet igen var en oplevelse.



Fox nød, at der var en stor have, han kunne løbe rundt i.


Mig og Fifi. Hun ser ikke helt glad ud ved, at jeg lige vil have taget et billede sammen med hende.


På en campingplads tæt ved sommerhuset var der geder, og dem skulle jeg selvfølgelig også lige ind til.

Det var en rigtig god ferie, hvor vi var ude og opleve noget hver dag.

Jeg kom tilbage til en masse steder, som jeg før har været som barn.
Det var sjovt at gense de steder og se, hvordan det havde forandret sig.

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar