fredag den 6. juni 2014

Gaver til Casper


I går var det Fars Dag, og som jeg før har nævnt, så er det noget, jeg og Casper holder herhjemme, da vi jo er forældre til vores 3 fantastiske babyer(:

Jeg havde købt i Fars Dags gave en Tre Ponti sele til Fox, altså som var til Casper i gave.
Casper havde på et tidspunkt sagt til mig, at sådan en ønskede han sig i Fars Dags gave.

Fox har en Tre Ponti sele i forvejen, men i starten af året fik Smartdog 3 nye Tre Ponti seler, hvor den ene er med militær mønster, og sådan en har Casper før talt om, at han synes, at Fox skulle have.

Men sådan en købte jeg til Casper.



Ja, der røg også lidt andet med i kurven, da jeg købte selen.
Jeg købte en pakke med 5 tyggeruller i. Da billede blev taget, der havde jeg allerede givet Fox en af dem.
Derfor er der kun 4 i posen på billede.
Smartdog havde også sendt en lille ekstra pose med 2 andre godbid stænger med samt en nøglering med Tre Ponti logoet.
Det var rigtig sødt af dem at sende lidt ekstra med til Fox(:

Udover den utrolig flotte sele, så gav jeg også Casper et gavekort til Jensens Bøfhus(:
Casper blev rigtig glade for sine gaver, som Simba, Nala og Fox selvfølgelig helt selv havde købt til ham uden min hjælp, hehe(:

Fox ser så sej ud med sin nye sele(:
Den klæder ham rigtig godt(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar