torsdag den 26. juni 2014

At se Verdenskortet


Da jeg og Casper var på ferie oppe ved min mor, der var jeg og Casper ude og se noget, der hedder Verdenskortet.

Casper havde været der som barn, og jeg havde ikke været der før.

Jeg blev slemt skuffet.
Det var egentlig kun jord og sten formet som lande og øer, og så sat et flag i.
Det gav vi 70kr. for pr. person.
Der var også en lille park/legeplads, men det brugte vi ikke.

Men det var flot. Men det var hurtig overstået med at gå og se det.


Jeg står midt i Verdenskortet.


Her kan man se hele Verdenskortet.
Jeg står igen midt i det.



Casper står foran noget af Verdenskortet.


Mig og Casper ved Verdenskortet.


Danmark ved Verdenskortet.

Det var rigtig flot, men at betale 70kr. for det, synes jeg ikke, at det var værd.
Jeg ville nok have givet 25kr.
Men jeg er glad for, at jeg fik det set.
Jeg kan nemlig godt lide at være ude og se nye ting.
Men jeg vil nok ikke betale for at komme derind igen for at se det.

Jeg synes, det ville have været lidt sjovt, hvis der ved nogen af landene stod nogen små skilte med lidt facts om landet. 

Har I været der før?
Hvis I har, hvad syntes I så om det?

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Nej har ikke været der, men vil nok heller ikke gi 70 kr for at komme ind. Men nu har jeg jo set det og tak for det
    Hilsen Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det forstår jeg godt, at du nok ikke vil(:
      Hehe, der er faktisk heller ikke så meget andet at se end det, man kan se på disse billeder(:

      Slet
  2. Det ser rigtig spændende ud :)

    Kig gerne forbi min blog!

    Knus
    sofiesdyr.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak(:

      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet