mandag den 12. maj 2014

Svar på spørgerunde #3


Så kommer sidste del af svarene fra spørgerunden(:

I kan se det første indlæg med svarene lige Her
I kan se det andet indlæg med svarene lige Her

Pia

1. Hvorfor går i så løst siddende tøj, når du er sådan en flot pige? (okay det lød lidt sært, men det var ment som en rigtig god kompliment, underligt skrevet :)..)

Det gør jeg, fordi jeg igennem de seneste par år har fået det mere og mere psykisk dårligt ved at have tøj på, der sidder tæt eller strammer. Der skal utrolig lidt til, før jeg synes, at en trøje strammer eller et par bukser. Men det lyder overhoved ikke sært(: Og 1000 tak(:


2. Hvad skal der til før du vil følge en blog?

Den skal først og fremmest være personlig. Med personlige indlæg.
Det er ofte de blogs, jeg følger(:
Og så gør det bestemt ikke noget, hvis der bliver skrevet om dyr på bloggen,
men det er dog ikke et "krav."




3. Har læst du har tvangstanker. Hvad er den værste tvangstanke du har dig?

Den værste er, den jeg skal lave om tirsdagen.
Der står jeg op om natten for at lave den, fordi jeg får det ofte psykisk dårligt bagefter, fordi hvis jeg mener, den ikke er udført 100% ordentligt.
Det er forskelligt, hvilke tvangshandlinger jeg laver der.
Men det er om tirsdagen, og det skal gøres en gang om ugen.
Der går også mange tanker på denne tvangshandling.
Jeg tænker meget på, at jeg snart skal lave den osv.
Altså en masse bekymringer foregår der i hoved på mig.

Det er lidt svært at forklare. Men det er den tvangshandling, der er den værste.
Jeg bruger meget energi ved at tænke på, at jeg skal lave den tvangshandling om tirsdagen.

4. Hvorfor hedder dine dyr som de gør :)?

Simba fandt Casper på, fordi Casper synes, at Simba lignede utrolig meget hans gamle kat, der hed Simba. Så det ville han gerne have, at Simba skulle hedde(:

Nala fandt jeg på. Valget stod mellem Mille og Nala. Og til sidst valgte jeg Nala.
Jeg tænkte ikke på, at de ville hedde det samme fra Løvernes Konge, hvor de hedder Simba og Nala.
Fox, der mener jeg, at det var Casper. Det var, fordi vi synes, at en pomeranian godt kan lide lidt en ræv, og så fandt Casper på navnet, Fox(:




5. Hvad fik dig til at vælge netop dette design til din blog?

Jeg kan godt lide, at min blog er i lyse farver. Jeg havde også prøvet med en helt hvid baggrund på bloggen, men det blev alt for hvidt, så jeg vendte tilbage til denne baggrund, jeg har nu.
Samtidig vil jeg gerne have en personlig header, hvor der er et billede af mig sammen med en af vores dyr, da jeg elsker dyr så meget, og min blog handler også en del om dyr, så derfor synes jeg, at det skulle komme til udtryk på min header(:

Jenny

1. Har du nogen hobby?

Jeg ser min blog som en hobby for mig. Det er noget, jeg går rigtig meget op i.
Men jeg går ikke til noget sport eller sådan noget. 




2. Hvad er det mærkeligste/skøreste du har gjort?

Uuh, den synes jeg er svær. Jeg kan ikke komme i tanke om en ting, hvor jeg tænker " det er det mærkeligste, jeg har gjort." Men en af de mærkelige/skøre ting, jeg har gjort.
Det var sammen med Casper. Ude foran vores terrasse ligger der en kæmpe græsplæne. De andre der bor i vores bygning/blok har også deres terrasser vendt ud mod den store græsplæne.
Men en aften regnede det utrolig meget. Der besluttede jeg og Casper os for at løbe ud i regnvejret med bare fødder og det tøj, vi var iført i, så løb vi bare hen af græsplænen og tilbage igen.
Jeg havde så kun satin bokseshorts og en t-shirt på, da jeg havde nattøj på.
Men det var utrolig sjovt at løbe rundt der i regnvejret(:




3, Hvad er det bedste ved Caper?

Det har jeg svaret på i sidste indlæg i videoen, hvor Casper også svarer på, hvad det bedste ved mig er(:


4. Hvor mange tasker har du?

Jeg har næsten lige talt dem, og jeg har 37 tasker. Jeg troede faktisk, at jeg havde flere.
Men jeg har også lige solgt nogen, og jeg har også lige smidt nogen ud, der var begyndt at gå lidt i stykker.




5. Hvornår købte du din første taske?

Uuh, det må være, da jeg var 9-10 år. Jeg og min søster købte begge to en taske magen til hinanden.
Jeg kan huske, at det var fra Daniel Ray.








6. Hvor gammel er din eldste taske du har nu?

Den ældste taske jeg har nu, den er 8 år gammel. Det var en taske,
jeg fik af min mor, inden jeg skulle konfirmeres, da jeg skulle bruge en lille håndtaske til min mobil og sådan. Den er faktisk også fra Daniel Ray.




7. Hvor mange bøger læser du sådan ca på 1 år?

Det er meget forskelligt. Forrige år læste jeg vist 13 bøger.
Sidste år læste jeg kun 4-5 bøger.
I år har jeg kun læst 3 bøger indtil videre. Men jeg er dog i gang med 2 bøger lige for tiden.
Så det er meget forskelligt(:

CE

 1) hvornår fandt du (Heidi) ud af, at du havde tvangstanker? Altså hvornår blev det diagnosticeret?

Jeg fik diagnosen for lidt over 1 år siden, men jeg har haft tvangstanker og tvangshandlinger siden, jeg var 8 år, hvor det har været der i perioder, og så har det været væk i perioder. Da jeg blev 17 år, der kom mine tvangstanker og tvangshandlinger meget hyppigt, og der begyndte jeg at få dem fast.


2) hvad vil du gerne efter HF?

Jeg har ingen anelse. Jeg tør heller ikke rigtig tænke på det, fordi jeg ved, at jeg lige nu ikke vil kunne klare at gå på en uddannelse, hvor man skal møde op hver dag. Jeg kan også kun klare at tage en HF, fordi det er på fjernundervisning, men jeg håber, jeg til den tid har fået det bedre, så jeg kan klare en uddannelse.


3) hvad lavede du før HF? (Altså ikke folkeskole, men sådan inden Januar?)

Der var jeg sygemeldt på kontanthjælp, og det havde jeg været i ca. lidt over 1.5 år.





4) hvor længe har du haft din blog? (Jeg er forholdvis ny læser)

Her sidst i maj der har jeg haft bloggen i 3 år(:



5) hvordan mødte i hinanden?

Det var på en datingside. Jeg skrev til Casper, men jeg kan faktisk slet ikke huske, at jeg havde skrevet til ham. Men der gik også nogen uger, før han svarede mig, har han fortalt, så det kan være derfor.
Han havde nemlig overvejet, om han skulle svare mig eller ej, fordi han ikke vidste, om han ville date osv. fordi han lige havde afsluttet noget med en.
Men jeg husker, at vi begyndte at skrive over MSN, hvor vi så udvekslede telefonnumre(:

Jeg er taknemmelig for, at jeg skrev til ham, og at han valgte at svare tilbage på min besked(:

1000 tak for alle jeres fine spørgsmål til både mig og Casper(:
Det er dejligt, at I havde lyst til at stille os nogen spørgsmål.
Hvis der er noget I vil vide senere hen, så kan I altid bare skrive en kommentar og spørge mig om det eller sende en mail til mig og spørge mig(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar