søndag den 18. maj 2014

Min nye personlige kalender


Jeg er generelt god til at huske ting oppe i hoved som aftaler osv.
Men efter jeg er startet i skole igen, så er der pludselig meget at holde styr på som afleveringer i skolen, eksamens dato, hvornår Casper skal til kamp i weekenderne, hvornår han skal på kursus, hvornår jeg skal til psykiateren, lægen osv.
Når Casper skal til kursus fx. så vil jeg gerne vide det, da jeg så ved, at jeg ikke kan have bilen den dag.

Men det kan godt være svært at holde styr på i oppe i hoved, så jeg har fået mig en rigtig fin kalender.
Det er en utrolig personlig kalender.
Det er en kalender fra Personligalmanak

Man kan designe sin helt egen kalender.
Man kan bestemme hvilket billede, der skal være på forsiden og bagsiden, hvad der skal stå udenpå kalenderen, samt hvad farve det skal stå med.
Og så kan man selv bestemme, hvad måned ens kalender skal starte fra.
Så man behøver ikke købe en kalender. Så hvis man vil have, den skal starte til juni, så kan man få gjort det sådan. Det synes jeg er en rigtig god ting.






Jeg valgte selvfølgelig nogen billeder hvor Casper og dyrene var på(:

Indeni kalenderen kan man på en side skrive lidt tekst.
I kan se på billede, hvad jeg skrev(:




Indeni kan man selv bestemme hvordan ugedagene skal stå.
Skal de stå lodrette eller vandrette?
Hvad farve skal det være med?
Skal der være en lille boks i det ene hjørne, så man kan skrive notater?
Der er en masse valgmuligheder(:
En ting jeg er vild med, det er, at man kan skrive fødselsdage ind, når man designer den.
Så skal man ikke sidde og skrive det i hånden, når man har modtaget kalenderen(:



Her kan i se, at der står, at Freja har fødselsdag(:

 På de sidste sider kan man bestemme, hvad der skal være på dem.
Jeg bestemte blanke sider, så jeg kan sidde og tegne, skriver noter osv.
Og så bestemte jeg mig for nogen tegninger, som jeg kan farvelægge.



Jeg er rigtig glad for min nye kalender.
Når den er så flot og så personlig, så får man bare endnu mere lyst til at skrive ting ind i den.
jeg kan godt lide, at jeg kan se på billeder af Casper og dyrene, når jeg ser på kalenderen(:

Hvis jeg skal nævne en ting, som jeg godt kunne have tænkt mig, så er det, at man kunne tilføje nogen flere billeder. Jeg kunne i hvert fald ikke finde det derinde.
Jeg ville gerne have, at man måske kunne tilføje to billeder på forsiden og bagsiden, eller at man der på de sidste sider, hvor man kan vælge notater, suduko osv, at man kunne vælge at tilføje nogen af ens egne billeder.
Jeg ville gerne have haft flere billeder af mig, Casper og dyrene med i den.

Men det er også det eneste, jeg synes, der mangler.
Jeg er utrolig tilfreds med kalenderen.

Jeg havde ikke troet, at den ville blive så flot.
Den overgik mine forventninger.
Kvaliteten på billederne er utrolig godt(:

I kan også følge Personligalmanak på Facebook.
I kan finde deres facebookside lige Her
På Instagram lægger de billeder op af andres fine personlige kalendere.
På Instagram hedder de personligalmanak.

Jeg kan klart anbefale denne hjemmeside og deres fine og personlige kalender(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar