onsdag den 28. maj 2014

Mig og eksamener


Jeg har det egentlig fint med at skulle til en eksamen.
Jeg har det med at blive meget nervøs, når jeg sidder og venter på, at jeg skal ind.
Jeg bliver så nervøs, når jeg bare skal sidde der i en halv time og vente.
Jeg skal altid møde en halv time før til eksamen, fordi hvis nu den før en ikke dukker op.
Det har jeg prøvet 2 gange, at den før mig ikke dukkede op, så kom jeg til før tid.

Jeg vil helst ind om formiddagen, fordi jeg bliver alt for nervøs, hvis jeg skal vente til senere på dagen.
Jeg bliver også nervøs, når jeg sidder inde og forbereder mig, efter jeg har trukket et emne, jeg skal fortælle om.

Men så snart jeg så kommer ind til den rigtige eksamen, så forsvinder alt den nervøsitet sig.
Så snakker jeg bare løs. Så glemmer jeg, at jeg har siddet og været så nervøs.

Igen kommer nervøsiteten, når jeg skal vente på min karakter. Specielt hvis jeg mener, at det er gået rigtig dårligt.

Jeg er heldig, at jeg ikke har noget imod at være til en eksamen.
Jeg kan bedre lide en mundtlig eksamen frem for en skriftlig.

Jeg er nervøs nu til på tirsdag, men jeg prøver ikke at tænke over, at det er på tirsdag, at jeg skal til eksamen, fordi så bliver jeg først nervøs.

Hvordan har I det med at gå til en eksamen?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar