torsdag den 8. maj 2014

Mig, Fox og Fifi


I søndags passede jeg og Casper min søsters hund, Fifi.

Hun er bare så dejlig.
Hun er altid i godt humør(:

Jeg fik taget nogen billeder af mig, Fox og Fifi, og af mig og Fifi.
Der blev kun 2 af dem, der blev gode.
Men dem synes jeg alligevel, at I skal se(:


Jeg kan godt lide dette billede, fordi jeg synes, det er sødt, at Fox sidder med tungen ud af munden, og ingen af dem kigger hen på Casper, som tager billede(:

Han fik dem til at kigge ind i kameraet på et billede, men det synes jeg ikke blev godt af mig.



Mig og Fifi.

Jeg er rigtig glad for disse to billeder, selvom Fox og Fifi ikke kigger ind i kameraet på det første billede.
Jeg ville gerne have et billede af mig sammen med Fox og Fifi, og et billede af mig og Fifi sammen, så det er jeg rigtig glad for, at jeg har fået gjort(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Nååh, hvor er Fifi bare sød på det nederste billede :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig søde billeder :)

    Krammer

    www.sarahnadia.com

    SvarSlet