søndag den 18. maj 2014

Lækre muffins


For nyligt så jeg en opskrift på nogen bananmuffins med chokoladestykker i inde på Mies blog Mizzepii

Normalt bager jeg faktisk ikke muffins. Jeg har før bagt sådan nogen Amo muffins i sådan en pakke.
Og så tror jeg, at jeg måske har bagt nogen chokolademuffins en gang.

Men jeg fik mere og mere lyst til at prøve at bage disse muffins.
Nu har jeg bagt dem 2 gange på en uge. De er så gode(:



De er samtidig utrolig nemme at lave.
Mange af de ting der skal bruges, det er nogen, jeg ofte har stående i skabet alligevel.

Hvis I er interesseret i opskriften, så kan I se den på Mies blog lige Her

Jeg kan klart anbefale denne opskrift(:
Det er i hvert fald nogen, jeg kan finde på at lave igen(:

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. God morgen kæreste Heidi,

    hvor ser de lækre ud dine muffins:-)
    dem må vi også prøve herhjemme.

    Jeg så også dine flotte nye fotokalender, smukt:-)

    Vi ligger lidt brak herhjemme, har begge for mange smerter, pillerne kan ikke følge trop.
    Nå men sådan er livet og hjælp i samfundet den kan man så kigge langt efter.

    Hilsner herfra. Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet