mandag den 12. maj 2014

Lækre accessories


Esprit Onlineshop har nogen utrolig lækre ting.
Bla. er jeg vild med deres udvalg af accessories.

Men udover accessories kan man også købe tøj til kvinder, mænd og børn, samt man også kan købe ting til hjemmet(:

Men jeg vil vise jer nogen lækre ting, som jeg har fundet derinde(:


Jeg synes, at disse ballerinaer er rigtig søde.
Jeg kan virkelig godt lide den fine farve.


Jeg kan så godt lide denne clutch.
Den er så pæn.
Jeg synes, at den vil fungerer godt til næsten alle slags outfit.



Solbriller som denne er gået hen og blevet meget populær.
Og jeg er også stor fan af dem(:



Denne ring er utrolig sød.
Den synes jeg kan passe til både et fin kjole, hvis man skal til en fest,
men den kan også godt passe til et par jeans og en skjorte(:

De har en masse andre lækre accessories inde på hjemmesiden,
men det her er bare nogen af de ting, jeg kan lide derfra(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar