onsdag den 14. maj 2014

Lidt pleje til ansigtet


Jeg har været så heldig at vinde en give away hos Natacha, som har bloggen Natachas Verden

Jeg har vundet en Konjac Sponge til fedtet og uren hud.
Det er en svamp, man vasker sin hud med.
Der findes forskellige svampe.
Fx. en til tør hud.
Jeg vandt en valgfri svamp. Jeg valgte den til fedtet og uren hud,
da jeg lider af det.

I kan se de forskellige Konjac Sponge lige Her




Jeg har lige lånt et billede fra hjemmesiden af, så I kan se, hvordan den ser ud.

Jeg modtog min svamp i går.
Jeg glæder mig til at komme i gang med at bruge den.
Jeg lider nemlig af fedtet hud i ansigtet, og jeg har længe tænkt over det,
så det er utrolig dejligt, at jeg har vundet sådan en svamp(:

Har I hørt om disse svampe før(:?

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Lyder spændende! Vil du ikke lave en anmeldelse af den, når du har testet den lidt? :)

    kig gerne forbi
    behindtheattitude.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det skal jeg nok gøre(:
      Jeg kigger forbi din blog med det samme(:

      Slet