fredag den 9. maj 2014

Lidt lækkert til håret


Jeg har nu haft testet en lækker shampoo fra Online Mode

Den shampoo jeg har testet hedder TIGI Beadhead Urban Antodotes Resurrection Shampoo.
Den skal være god til tørt og skadet hår.

I kan se Online Modes udvalg af andre skønhedsprodukter lige Her
De har også andre TIGI Beadhead produkter.
Bla. er nogen af deres shampooer på tilbud lige nu(:



Billede blev ikke lige det bedste.

Jeg kan rigtig godt lide udseendet af flasken.
Farven passer rigtig godt til shampooens duft, som dufter utrolig godt af jordbær.
Jeg synes, at størrelsen på flasken er stor. I hvert fald i forhold til den shampoo, jeg plejer at bruge.
Men det ser jeg kun som en god ting, da der så er mere i flasken end i den, jeg plejer at bruge.

Shampooen gør mit hår blødt. Mit hår er blevet blødere efter, at jeg begyndte at bruge denne shampoo.
Jeg kan i hvert fald mærke en forskel på mit hår.
Og så dufter mit hår så utrolig godt bagefter af jordbær(:

Jeg kan i hvert fald anbefale denne shampoo.
Det er en, jeg godt kunne finde på at købe fremover.

Har I prøvet nogen TIGI Beadhead produkter før(:?

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

1 kommentar:

  1. Jeg har ikke prøvet TIGI Bed Head før, men jeg har lige modtaget mine TIGI Catwalk her i går, og glæder mig meget til at bruge dem i dag :)

    trendniq.blogspot.dk

    SvarSlet