søndag den 11. maj 2014

Lidt godt i fjernsynet


Jeg er så træt, at jeg næsten har svært ved at holde mine øjne åbne.
Jeg går også snart i seng igen.
Jeg har bare lige nogen ting her på computeren, jeg skal have lavet først.

Jeg har tilgengæld sovet utrolig godt i nat.
Det må være, fordi jeg var så træt hele dagen i går.
Men det var også en hård dag psykisk for mig,
bla. fordi jeg ikke fik sovet til middag.

For tiden er jeg og Casper i gang med at se serien Body Of Proof sæson 3.
Den er virkelig god og spændende(:
Så det er det, vi ser af for tiden(:
Vi ser også Blacklist hver mandag.
Samt vi også har fulgt med i Et Ton Cash.

Jeg selv følger med i lidt forskelligt. I går startede jeg med at se et program på nutv.dk
som hedder Spøgelsesjægerne.
Jeg nåede kun at se noget af første afsnit, fordi så skulle jeg gøre mig klar til fødselsdag.
Så jeg ved ikke helt endnu, hvad jeg synes om det program.

Hvilke serier eller programmer følger I med i for tiden(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar