tirsdag den 20. maj 2014

Lidt facts om mig


Så kommer der endnu et indlæg med facts om mig.
Denne gang er det facts om mig, som omhandler dyr(:

Jeg elsker jo dyr så ubeskrivelig højt, så derfor synes jeg selv, det kunne være sjovt at lave sådan et indlæg(:

  • Jeg er utrolig bange for edderkopper.
  • Jeg er også bange for krabber.
  • I Plantorama har de sådan nogen små mus. Dem synes jeg ser utrolig søde ud, så hver gang vi er i Plantorama, så vil jeg gerne hen og se på de søde små mus.
  • Selvom jeg er meget bange for slanger, så har jeg engang fået taget billede af mig sammen med en stor Kongeboa.
  • Jeg bryder mig ikke om insekter.
  • Jeg synes, at krager de ser rigtig søde ud.
  • Jeg har svært ved at se programmer i fjernsynet omkring dyr, der ikke har det godt. Jeg ender altid med at sidde og græde og bande de ejere langt væk. 
  • Jeg vil ikke kunne arbejde et sted som fx. Dyreværnet, da jeg ikke vil kunne holde min mund og min mening for mig selv overfor ejere, der er uansvarlige.
  • Når folk siger, at jeg og Casper har en hel zoologisk have, så bliver jeg så irriteret.
  • Når jeg og Casper går en tur i skoven, så har jeg det med at komme med små skrig, fordi jeg bliver bange, når der kommer et insekt, eller hvis jeg pludselig er ved at træde på en snegl, eller hvis der er en masse små frøer.

Det var lidt anderledes facts om mig.
Har du nogen lidt sjove facts omkring dig og dyr(:?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar