søndag den 11. maj 2014

I den forkerte retning


Tvangstankerne prøver at styre mig.
De prøver at kontroller mig.
Flere og flere små tvangstanker og tvangshandlinger dukker op.

Det er fx. at jeg skal starte den ene browser op, før jeg bruger den anden browser.
En anden ting er, at jeg skal skylle mit hår en ekstra gang, efter jeg har haft vasket det,
så jeg er sikker på, der ikke er mere sæbe i håret.
Nogen gange skal nogen ting ligge på det rigtige sted, før jeg kan ligge nogen andre ting på plads.

Jeg ved, at der ikke sker noget ved at lade hver med at lave disse tvangshandlinger, men når jeg står i det øjeblikke, så bliver jeg i tvivl. " Hvad hvis det egentlig har indflydelse på, hvordan mine andre tvangshandlinger bliver udført ved, ikke at have gjort disse tvangshandlinger ordentligt?"

I går opdagede jeg virkelig, hvor svært det er for mig at være i et rum med så mange mennesker.
Jeg vidste selvfølgelig godt, at jeg ikke har det let med at være sammen med for mange mennesker på en gang, men i går gik det op for mig, at det er blevet værre.

Når jeg har en tid ved min psykiater igen, så vil jeg tale med hende om det, fordi det går mig meget på, at jeg har fået det værre.

Det er ikke alle mine tvangstanker og tvangshandlinger, der er begyndt at gå den forkerte vej.
Det er disse "små" tvangstanker og tvangshandlinger som er nye, der er begyndt at dukke op i hoved på mig.
Det er nogen tvangshandlinger jeg ikke rigtig har haft før, der er begyndt at dukke op.

Jeg har de sidste par dage overvejet at skrive om, at jeg har fået flere tvangstanker og tvangshandlinger.
Jeg får det som regel bedre af at få sat ord på, hvordan jeg føler og har det(:

Hold da op, hvor er jeg træt. Jeg sidder og er ved at falde helt i søvn, mens jeg skriver dette her.
Jeg må heller få spist noget morgenmad, så jeg kan komme i seng bagefter(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar