fredag den 16. maj 2014

Here comes Honey Boo Boo


" Here comes Honey Boo Boo" er en rigtig god og sjov dokumentarserie om 7 årige Alana, som går op i skønhedskonkurrencer. Man følger med i hendes liv og sin families liv.
Hun bor med sin mor, far og sine 3 søstre, hvor den ene søster er gravid.

Det er ikke en helt almindelig familie, men det er også det, der gør det så sjovt at se.



Hvis man er sart, så skal man ikke se denne serie.
De laver nogen ulækre ting nogen gange.
Og det er sjovt nok altid lige, når jeg sidder og spiser, at de gør det.

Jeg synes, at Alana er sød, og hun siger nogen sjove ting nogen gange(:



Jeg ser den på nutv.dk
Jeg havde hørt om serien før, da jeg havde set et klip med familien.
Så da jeg så, at serien var på nutv.dk så ville jeg prøve at se den,
og så blev jeg mere og mere vild med den serie, jo længere jeg kom ind i den(:

Er der nogen af jer, der har set eller ser " Here comes Honey Boo Boo"?

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar