søndag den 4. maj 2014

Helikoptertur, til fotografen og lille Fifi


Jeg er tidligt oppe i dag.
Kl. 10.00 skal Casper ud og flyve med helikopter.
Det var det, jeg gav ham i fødselsdagsgave(:
Bagefter skal vi til Kolding, hvor jeg og Fox skal have taget billeder af en fotograf(:
Det er jeg meget spændt på, og jeg glæder mig utrolig meget.

Når vi kommer hjem, så kommer min søster og hendes kæreste.
Min søster har fået min mors ene hund, Fifi, fordi min mor kunne ikke have begge hunde, efter hende og min stedfar er gået fra hinanden.
Vi skal passe Fifi i dag, mens min søster og hendes kæreste skal besøge nogen.
Jeg glæder mig så meget til at passe lille Fifi.
Det er første gang, at Fifi er hjemme ved os.
Det bliver spændende at se, hvad hun siger til kattene, og hvad de siger til hende(:

Fifi er sådan en dejlig pige, som altid er glad. Så jeg glæder mig meget til at se hende igen(:

Husk at jeg har en give away kørende, hvor man kan vinde en masse lækkert makeup(:
I finder min give away lige Her

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar