søndag den 4. maj 2014

Helikoptertur og tid ved fotografen


I morges var Casper ude og flyve i helikopter. Han synes, det var en rigtig fed oplevelse.
Det er jeg rigtig glad for, at han synes(:

Bagefter kørte vi til Kolding, fordi jeg og Fox skulle have taget nogen billeder sammen hos en fotograf.
Jeg var så heldig at vinde et gavekort til en times fotografering og et gratis billede på Marias blog En verden af kunst

Det var en rigtig god oplevelse at få taget billeder der.
Det er hos Profilfoto vi var for at få taget billeder.

Vi tog ikke særlig mange billeder, fordi vi meget hurtig fik nogen rigtig gode billeder.
Der blev også taget billeder af Fox alene.
Så var det godt, at vi havde taget hans ynglings godbidder med(:

Jeg får fremkaldt 2 forskellige slags billeder.
Et af mig og Fox sammen og så et af Fox.
Jeg er meget vild med begge billeder.
Efter billederne var taget, der var vi med til at se billederne og til, hvordan de skulle beskæres, om der skulle noget farve i kanterne, så baggrunden ikke var helt hvid osv.

Det var så fedt(: Jeg kan virkelig anbefale at få taget billeder ved dem.
Jeg kunne i hvert fald godt finde på at få taget billeder der en anden gang(:

Som altid var jeg utrolig stolt af min lille Fox.
Han var så dygtig(:
Han smiler rigtigt på billederne(:
Det elsker jeg, når han gør(:
Fox elsker virkelig at få taget billeder.
Det er jeg kun rigtig glad for, da jeg også elsker at få taget billeder, men jeg elsker jo også selv at tage billeder(:

I kommer nok ikke til at se billederne her på bloggen, da jeg valgte ikke at købe de digitale filer.
Jeg er lidt ærgerlig over, at jeg ikke har dem som digitale billeder, men jeg tænker også på, at det alligevel er mange penge for at få 2 billeder, som jeg kan bruge på facebook og bloggen.
Men sådan er det.
Det vigtigste for mig, det er, at jeg får billederne i fysisk form(:
Kan godt ske, at jeg tager et billede af billederne, så I kan se dem lidt.
Men desværre bliver det ikke til andet.

Men vi havde en god oplevelse.
Nu venter jeg bare spændt på at modtage billederne, så jeg kan få hængt dem op i rammer(:
Jeg skal også lige have fundet ud af hvorhenne, de skal hænge.

Da vi kom hjem, så skulle vi passe min søsters hund, Fifi.
Hun er bare så dejlig(:
Hun og kattene var dog ikke helt vilde med hinanden.
Men Simba og Fifi kunne godt ligge på samme sofa uden, at der var noget(:

Kram Heidi(:

2 kommentarer:

  1. Dejligt at Casper havde en god oplevelse med helikopter flyvningen:-)

    Også godt I fik lidt gode fotos af du og Fox.
    Ja det er dyrt ved en fotograf, men hvis du ombestemmer dig, så kan vi garantere dig for at alle de fotos vi har digitalt kører ofte på TV skærmen og de fotos vi valgte at få som billeder over klaveret er af den smukkeste kvalitet.
    Hvis du vinder i lotto kan du investere:-)
    Det vigtigste var, at I havde en god oplevelse.

    Hilsner fra Tina
    http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2013/10/profilfoto-mor-datter-billeder.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det var rigtig godt, at han havde en god oplevelse med helikopterturen(:
      Hvis det var, at jeg havde haft bestilt flere forskellige slags billeder, så ville jeg måske også have tilkøbt de billeder på file, så jeg kunne bruge dem på facebook, bloggen og bare have dem på computeren.
      Det vigtigste for mig var også, at jeg fik billederne fremkaldt(:
      Nu glæder jeg mig bare til at modtage de billederne(:
      Jeg glæder mig så meget til at få hængt billederne op i rammer(:

      Slet