lørdag den 31. maj 2014

Headers igennem tiden


Jeg har i løbet af de 3 år, jeg har haft bloggen haft nogen forskellige headers.
I starten havde jeg bare et enkelt billede som header.
Senere begyndte jeg selv at sætte nogen billeder sammen, så der var flere billeder i min header.

Senere begyndte andre at lave headers til mig. Igennem det sidste 1-2 år, der har min bror lavet headers til mig(:

Men i dette indlæg vil jeg vise jer nogen af de headers, jeg har haft igennem tiden.
Jeg har prøvet at sætte dem nogenlunde i rækkefølge(:









Jeg kan specielt godt lide de 2 sidste headers(:

Hvilken header synes du, der er den pæneste? Og som passer bedst til bloggen?
Det kunne være sjovt at høre, hvilken en I mener, der er den pæneste header, jeg har haft(:

Kram Heidi(:

4 kommentarer:

  1. Jeg kan bedst lide den andensidste :-)

    SvarSlet
  2. Jeg kan bedst lide det sidste :-) at det sådan går i et uden man kan spotte kanter på billederne.


    //Camilla C
    www.blogbycc.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kan også godt lide, når det går ud i et(:
      Så den er også en af mine favoritter(:

      Slet