torsdag den 22. maj 2014

Fede headsets


Mange hører musik igennem sin mobil, eller ser en video på sin tablet, og der bruger mange et headset, så man fx. kan sidde og høre musik på vej hjem i toget.

Men disse headset må også gerne se lidt pæne ud(:
Soundpod sælger headset til mobiltelefoner og til tablets.
De har en masse fede farver og mønstre, man kan vælge imellem.



Jeg har lavet en lille collage med nogen af deres flotte headset.
Jeg kan virkelig godt lide disse farver.
Men de har også med mønstre derinde, eller med farven guld og sølv.

Jeg synes, det er et stort udvalg, de har.
En anden god ting er, at så er de billige.
Et headset koster 59.95kr.
Det er i hvert fald noget, jeg gerne vil give for sådan et headset(:

Hvis I mangler et nyt headset til jeres mobil eller tablet, så synes jeg klart, I skal tage et kig forbi deres fine udvalg(:

Kram Heidi(:

Dette indlæg er sponsoreret

Ingen kommentarer:

Send en kommentar