onsdag den 7. maj 2014

En hyggelig aften


I går var vi hjemme og besøge min veninde, Camilla og hendes kæreste.
De er flyttet i hus, så vi skulle besøge dem i deres nye hus(:

Det er et rigtigt fint hus, de har købt(:
Jeg er vild med deres have. Den er så pæn.
Der er både forhave og baghave.
Jeg er misundelig. Jeg savner en have, og det har jeg gjort i et godt stykke tid.
Jeg vil gerne have en lille køkkenhave og lidt frugttræer.
Fox nød virkelig at løbe rundt i haven.
Der var en masse nye dufte(:

Det var rigtig hyggeligt at være hjemme ved dem.
Jeg fik farvet hår på Camilla.
Efter vi havde spist, der spillede vi Singstar.
Jeg var lidt bedre denne gang end sidste gang.
Men jeg var stadigvæk dårligere end de andre, hehe(:

Fox hyggede sig også rigtig meget. Han var meget træt, da vi kom hjem.
Camilla havde en bold, som Fox fik lov til at lege med.
Den legede han også med sidste gang, vi besøgte dem.
Den bold er Fox helt vild med(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar