lørdag den 17. maj 2014

En god lørdag


Hvor har det bare været godt vejr i dag.
Lige fra morgenstunden af har det været varmt(:

I aftes grillede vi for første gang i år.
Vi sad dog og spiste indenfor, da vi ikke har sol på vores terrasse om aftnen, men det har vi om morgnen.
Vores soveværelse ligger på samme side som terrassen, så om morgenen har vi solen, og det gør, at der bliver hurtigt varmt i soveværelset.
Selvom vi både har vinduet og ventilatoren tændt.
Men i morgen skal jeg og Casper i Jysk, da vi vil købe nogen mørklægningsgardiner til soveværelset.
Så kan vi håbe på, at det ikke bliver så varmt inde i soveværelset, og at det er lettere at sove videre om morgnen.
Ja også for mig om formiddagen hvor jeg altid går ind og sover.
Men også når Casper tager af sted på arbejde om morgnen, så er det allerede begyndt at blive lyst, og så kan det godt være svære at sove, når det er lyst.
Jeg håber, at jeg får lettere ved at sove længe, når det ikke er lyst, fordi så kan det være, at jeg bliver mindre træt.

Jeg nyder, at Casper har fri i disse dage(:
Jeg nyder, at vi ikke skal tænke på, hvad tid vi skal i seng og sådan.

Her til aftes efter vi havde grillet, så gik vi over på fodboldbanen, som ligger her, hvor vi bor og spillede fodbold med Fox(:
Det var rigtig hyggeligt(:

Husk I gerne må følge mig på Instagram, hvor jeg hedder dyregladpige
Der ligger jeg billeder op, når jeg har købt noget, billeder af dyrene, af mig, af Casper, smoothies osv.

Kram Heidi(:

1 kommentar:

  1. God sent aften søde,

    sikke en dejlig dag og aften I har haft, I forstår at nyde livet:-)
    Og vejret har været perfekt.

    Det lyder spændende og godt at Kamilla og Martin måske vil flytte.

    Kan I have en god søndag og nyde den.
    Der er lavet noget cute:http://mariahoffbeck.blogspot.dk/2014/05/miniature-cocktails.html

    Hilsner til jer alle, folk som fæ:-)
    Maria og Tina
    www.mariahoffbeck.blogspot.com

    SvarSlet