søndag den 11. maj 2014

En god gave og en god overraskelse


I dag er det Mors Dag.
Jeg og Kamilla havde sammen købt en buket blomster til vores mor, som Kamilla havde bestilt igennem nettet(:

Herhjemme ved mig og Casper fejrer vi også Fars Dag og Mors Dag.
Jeg er jo mor til babyerne, og Casper er jo far til babyerne(:

Jeg vidste, at Casper havde en overraskelse til mig på tirsdag.
Og jeg vidste, at det var noget med dyr.
Jeg fik også en ny dyne af Casper.
Jeg har i noget tid talt om, at jeg burde have en ny dyne.
Så det var en rigtig skøn gave at få(:
Jeg fik at vide, at det vi skal på tirsdag, det er, at vi skal i Fjord & Bælt centret.
Jeg har længe snakket om, at jeg gerne ville derhen, da det er rigtig mange år siden, jeg sidst har været der, men Casper har også givet udtryk for, at det ikke var det, han havde mest lyst til,
og så har vi fundet på noget andet at lave.
Men nu skal vi derhen(:
Jeg glæder mig så meget, og jeg er så glad for, at han har inviteret mig derhen(:

Jeg havde ikke regnet med at få noget i dag, fordi jeg vidste, at det han havde planlagt på tirsdag, det var min Mors Dags gave. Min nye dyne er så dejlig blød.
Den er meget let i det, og det kan jeg rigtig godt lide, da min gamle dyne også var sådan nemlig.
Så bliver det ikke for hurtigt varmt(:

Omkring det at jeg siger, jeg er mor til babyerne.
Jeg ved jo godt, at fysisk er jeg jo ikke, da det jo er umuligt,
men ellers ser jeg mig som deres mor.
Så kan det godt være, at nogen mener, jeg er "kukkuk" oppe på øverste etage,
men jeg kalder mig selv for mor til dem og overfor familien og vennerne.
Simba, Nala og Fox er virkelig mine børn i mine øjne.
Jeg vil gøre alt for dem.
Jeg vil beskytte dem.
Jeg vil forsvare dem.
Jeg vil passe på dem.
Og jeg vil altid elske dem<3

Jer der har fulgt med her på min blog i lang tid, I har nok også på fornemmelsen, at Casper og babyerne betyder alt for mig<3

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar