onsdag den 21. maj 2014

Danmarks største dyreværns sag


I går den 20 maj 2014 blev der afsagt dom i en af de største dyreværns sager, vi har haft i Danmark.

I går blev der 60 hunde overdraget til Dyreværnet.
Dommen var, at manden/ejeren ikke må have dyr i 3 år.
Jeg har ikke sat mig ind i sagen med, hvad der egentlig er sket osv.

Men det er heller ikke det, jeg vil komme ind på her.
Dyreværnet har taget disse 60 hunde til sig.
Det kommer til at koste dem en masse penge, da alle hundene selvfølgelig skal undersøges, behandles osv. Samt de heller ikke rigtig har plads til alle 60 hunde.
Derfor beder Dyreværnet om Danmarks hjælp med donation, så de har flere midler at gøre godt med til alle disse skønne hunde og de andre skønne dyr, de hjælper hver dag.

Hundene vil senere efter, de er blevet undersøgt sat til adoption.
Jeg har læst, at der er en del hvalpe i blandt.
De har en NO KILL-politik, som gør, at sunde og raske dyr ikke bliver aflivet.

Jeg har selv doneret ved at sende en sms ind, hvor jeg har støttet med 150kr. til Dyreværnet.
Vil du gerne støtte Dyreværnet med 150kr. så skal du bare sende en sms til dem, hvor du skriver DYR til  1241. Det koster 150kr. ( + alm. sms takst.)

Men man kan også støtte ved at donerer et fast beløb hver måned, eller at donerer et engangsbeløb, hvor man kan donerer fra 50kr. og op.

I kan læse mere om, hvilke muligheder, der er for at støtte Dyreværnet lige Her

Du kan læse meget mere omkring sagen med de 60 hunde lige Her

Jeg er så glad for, at vi har Dyreværnet og andre dyreorganisationer, som hjælper de dyr, der har brug for hjælp.
Det betyder meget for mig at støtte sådan nogen organisationer, da dyr står mit hjerte meget nært.

Nu håber jeg, at disse hunde og alle de andre dyr, der venter på at få et godt hjem, snart finder en ny god familie(:

Kram Heidi(:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar